اقامت در مالزي

تعمير انواع دوربين ديجيتال

اقامت در مالزي

۶ بازديد

اقامت در مالزي 


 مالزي به عنوان كشوري با فرهنگ هاي مختلف و طبيعتي بسيار زيبا و همچنين با رويكردي آينده نگر از نظر توسعه مناطق ديدني، كشوري واقعا منحصر به فرد است.

 با ادامه تحصيل در مالزي شما زيبايي هاي طبيعي اين كشور را همانند جنگلهاي انبوه باستاني، پارك هاي ملي و سواحل با شكوه مشاهده خواهيد نمود. در شهرهاي كوچك اين كشور اماكني چون بازارهاي رنگارنگ و متنوع، مساجد، معابد بودايي و زيارتگاههاي هندو وجود دارند كه اغلب ميزبان جشنواره هاي متنوعي ميباشند كه فرهنگ باستان و مدرنيته را در كنار هم به نمايش ميگذارند. مالزي به عنوان يكي از كشور هاي با ثبات سياسي در منطقه به شمار مي رود و از نظر مسائل اقتصادي پس از سنگاپور در رتبه دوم قرار دارد كه همچنين سبك زندگي ارگانيك را براي شهروندانش به ارمغان آورده است. نيمي از كشور، در جنوب شبه جزيره تايلند واقع شده و به عنوان شبه جزيره مالزي شناخته ميشود و اين همان جايي است كه بهترين دانشگاه هاي مالزي همراه با مناطق متنوع و پر جنب و جوش شهري را در آن مي توان يافت. نيمه ي ديگر كشور مالزي، قسمتي را با كشور اندونزي به اشتراك دارد كه منطقه اي آرام و زيبا مي باشد.

شهريه هاي تحصيلي در دانشگاه هاي خصوصي و پرديس هاي بين المللي از يكديگر متفاوت بوده و به طور كلي شهريه تحصيل در مالزي از بسياري از كشور هاي ديگر جهان ارزان تر است و به طور متوسط ۳ تا ۵ هزار دلار سالانه ميباشد، گرچه شهريه ها در پرديس هاي بين المللي كمي بيشتر است اما در مقايسه با رقباي خارجي خود بسيار ارزان تر هستند.
هزينه زندگي در مالزي براي دانشجويان بين المللي حدود ۲ ميليون تومان در ماه براي خوراك، حمل و نقل و اسكان ميباشد. اين هزينه در مقايسه با بسياري ديگر از كشور ها بسيار اندك ميباشد. لازم به ذكر است كه دانشجويان بين المللي اجازه كار ندارند و فقط در ايام تعطيلي و بين دو ترم حداكثر ۲۰ ساعت در هفته مجاز به كار كردن هستند.

ساير مطالب مرتبط:

بورسيه تحصيلي در ايتاليا

مدارس دولتي(كانادا)

مراحل ثبت شركت در لهستان

دانشگاه ساپينزاي رم

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.